Werkwijze

Fase 1: intake en planning

Of u nu zoekt naar een Joust Project Consultant, Joust Young Professional of Joust Trainee: eerst maken wij kennis met elkaar en zorgen wij dat we precies weten waar u behoefte aan heeft. 

Lees meer

Fase 2: werving en assessment

In deze fase selecteren we geschikte kandidaten. De selectie voor Joust Project Consultants en Joust Young Professionals gebeurt op basis van gedegen research, assessments en interviews.

Lees meer

Fase 3: training en coaching

Fase 3 draait om training en coaching van de young professional. Door onze begeleiding merken de young professionals dat we altijd voor hen klaar staan. Onze vakinhoudelijke trainingen gaan gepaard met gewilde certificeringen. Onze young professionals waarderen deze trainingen niet alleen om de inhoud, ook om het contact met ons en andere young professionals. Advies krijgen, ervaringen delen; het zijn belangrijke aspecten. 

Lees meer

Events

Joust organiseert periodiek kennissessies, ronde tafels en workshops voor iedereen die graag kennis deelt over hoe je young professionals kunt aantrekken, begeleiden en behouden. Daarnaast organiseert Joust bijvoorbeeld speeddatesessies bij opdrachtgevers.

Meer weten? Neem contact op voor meer informatie.

Laatste vacatures
inAmsterdam
Ben jij die gedreven talentvolle starter of young professional en wil je je bezig houden met finance en verslaggeving en jezelf op professioneel en persoonlijk vlak verder ontwikkelen? 
inAmsterdam
Wil jij je met passie inzetten voor procesverbetering en de verbetering van management informatie processen? Ben jij altijd nieuwsgierig naar het verhaal achter de cijfers? Lees dan snel verder en reageer!
inUtrecht
Wil jij jouw passie voor IT en procesverbetering inzetten in een dynamische omgeving? Gaat jouw bloed sneller stromen van termen als automatisering, scripting, SCRUM en functioneel beheer? Lees dan snel verder en solliciteer!
inAmsterdam
Als Asset Servicing Medewerker maak je deel uit van het Client Expertise Team. Samen met je collega's ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant en zorg je voor de juiste opvolging zodat de klant zo goed mogelijk geholpen wordt.